حتما خبر دارید دو سال است حمام نسن به علت فرسودگی غیر قابل استفاده شده بود. و توسط دهیار قبلی بخشی از حمام خراب و حمام سیار به محل بهشت بقیع نسن انتقال یافت تا در آنجا مورد بهره برداری قرار گیرد.

نبود حمام در نسن , افراد بومی و کسانی که در منزل خود حمام نداشتند را دچار مشکل کرده بود. این امر واحد سازندگی بسیج نسن را ملزم داشت تا برای رفع این مشکل چاره ای اندیشد و در جهت آبادانی روستاطرحی را آماده و خدمت شورای نسن ارائه دهد ولی عده ای از اهالی به این خاطر که در منزل خود حمام داشتند و در فصل های سرد سال در نسن حضور نداشتند با ساخت حمام و اختصاص بودجه به آن مخالفت کرده و مانع ساخت آن شدند.

به لطف و یاری خداوند بعد از پیگیریهای انجام شده توسط بسیج و دهیاری نسن مراحل ساخت حمام عمومی آغاز گردید. و در حال حاضر در مرحله گودبرداری می باشد.

به علت نبود ساخت حمام عمومی در بخشنامه و قانون بخشداری بلده ؛هیچ گونه کمک مالی از بخشداری دریافت نشده است. و تا کنون هزینه بسیار اندکی از شورای نسن دریافت شده است . لذا لازم می باشد تا اهالی محترم روستای نسن هرگونه کمک مالی و غیر مالی که در حد توانشان می باشد راجهت ساخت حمام نسن ارائه دهند.